15.04.2016

Аналітична довідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян в Овідіопольській районній державній адміністрації та органах місцевого самоврядування за І квартал 2016 року, у порівнянні з аналогічним періодом 2015 року.

На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 р. № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та листа Одеської обласної державної адміністрації від 01.04.2016 року № 03/02-17/1416,  надсилаємо інформацію про підсумки роботи зі зверненнями громадян  в Овідіопольській районній державній адміністрації.

           Впродовж І кварталу 2016 року районною державною адміністрацією та органами місцевого самоврядування району отримано 3560 звернень громадян, що на 46% більше у порівнянні з аналогічним періодом 2015 року (2437)  в т.ч. на особистих прийомах розглянуто - 1640 звернень, що становить 46%  від загальної кількості.

Кількість порушених заявниками питань збільшилась на 46% (з 2437 до 3560). Більшість заяв, скарг та пропозицій до органів виконавчої влади та місцевого самоврядування стосувались питань аграрної політики і земельних відносин (40% від загальної кількості питань), соціального захисту населення (26%), комунального господарства (4,4%), житлової політики (6,2%).

Більшу частину звернень громадян, а саме - 83%, розглянуто сільськими та селищними радами району.

 

Назва органу виконавчої влади або місцевого самоврядування

Кількість звернень громадян, отриманих протягом І кварталу 2016 року

Овідіопольська районна державна адміністрація

568

Селищні ради

1100

Сільські ради

1856

Овідіопольська районна рада

36

Всього

3560

 

До 16-ти сільських рад району надійшло 1856 звернень громадян, що становить  52% від загальної кількості звернень на адресу органів виконавчої влади та місцевого самоврядування району. Кількість звернень у порівнянні з відповідним періодом минулого року (1134) збільшилась на 39 %, але  разом з тим спостерігається зменшення заяв, скарг та пропозицій  в таких сільських радах, як Авангардівська  - на 36 (125 проти 161), Барабойська –15 (45 проти 60), Доброолександрівська – на 15 (16 проти 31).

Найбільше заяв, скарг та пропозицій було розглянуто сільськими радами в  Молодіжному – 435, Дальнику – 271,  Кароліно-Бугазі – 264, Сухому Лимані – 184.

У зверненнях до сільських рад порушено 1856 питань різної тематики. У тому числі: з аграрної політики і земельних відносин – 922 звернення (50%), соціального захисту населення – 222 (12%), праці і заробітної плати – 34 (2%), комунального господарства – 74 (4%), житлової політики – 173 (9%).

До селищних рад Овідіопольського району протягом І кварталу 2016 року надійшло 1100 звернень, що на 50% більше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року (734), розглянуто питань аграрної політики і земельних відносин – 393 звернення (36%), соціального захисту населення – 347 (32%), комунального господарства – 71 (6%), житлової політики – 44 (4%).

 Найбільше звернень було розглянуто Таїровською  (362), Овідіопольською (353), Великодолинською (260) селищними  радами.

На особистих прийомах органами місцевого самоврядування  розглянуто 1592 звернення, що становить 54 % від загальної кількості заяв до сільських/селищних рад.

В І кварталі 2016 року районною державною адміністрацією отримано 568 звернень громадян, що на 4 % більше, ніж за аналогічний період 2015 року (545).

У зверненнях громадян до райдержадміністрації району на першому місці питання  соціального захисту – 364 (64%), аграрної політики і земельних відносин – 88 (15%); сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівністі, фізичної культури і спорту – 59 (10 %), житлово-комунального господарства – 16 (3%).

 З них вирішено позитивно - 160 звернень, що становить 28% від загальної кількості питань (низький рівень пояснюється відсутністю фінансування, в І кварталі поточного року, на надання матеріальної допомоги на лікування  малозабезпеченим верстам населення), надано роз’яснення на 317 – 56%; надіслано на розгляд за належністю іншим органам влади, установам чи організаціям – 9 - 2%,  заходиться в стадії розгляду 78 звернень.

          В І кварталі 2016 року, на адресу районної державної адміністрації надійшло 23 колективних звернення громадян, що на 1 менше ніж в минулому році, в них поставили свої підписи 183 мешканці району.

    У найчисленніших за підписами колективних зверненнях, порушувалися різні питання, серед них: звернення жителів селища Овідіополь щодо відміни пільг на рейсові маршрутки № 18, № 38, № 535 та  ремонту дороги по вул.Театральній, села Сухий Лиман щодо продажу сільськогосподарських продуктів  на території села.

В приміщенні райдержадміністрації на першому поверсі на стенді розміщено графіки особистого прийому громадян керівництвом облдержадміністрації, райдержадміністрації, районної ради. Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації  його заступниками, керівниками структурних підрозділів ведеться в прийомні дні відповідно до розпоряджень голови райдержадміністрації від 25.12.2015 року № 942/А-2015 «Про затвердження графіка особистого прийому громадян керівництвом Овідіопольської районної державної адміністрації Одеської області у 2016 році» та  № 941/А-2015 «Про затвердження графіка особистого прийому громадян керівниками структурних підрозділів Овідіопольської районної державної адміністрації Одеської області у 2016 році»  від 25.12.2015 року відповідно.

В ході особистого прийому громадян головою райдержадміністрації та його заступниками розглянуто 23 звернення, у порівнянні з аналогічним періодом 2015 року на 4 звернення більше.

Зазнала змін структура надходження заяв, скарг та пропозицій громадян, пересланих на розгляд до райдержадміністрації вищими органами влади. Їхня кількість за січень-березень 2016 року збільшилась в два рази і становить 26 звернень (13 – за аналогічний період минулого року).

Адміністрацією Президента України направлено на розгляд до Овідіопольської районної державної адміністрації 2 звернення,  на рівні з минулорічними показниками (2). У зверненнях були порушені питання, жительки селища Овідіополь щодо виділення житла, як багатодітній матері та  заява мешканця м. Іллічівськ щодо надання земельної ділянки для будівництва житла в с.Молодіжне, як учаснику АТО, звернення  розглянуті, заявникам надано роз’яснення відповідно до чинного Законодавства  України.

Заяви, скарги та пропозиції, направлені на розгляд до райдержадміністрації Верховною радою України продовж аналізованого періоду 2016 року - відсутні.

            Загальна кількість звернень громадян, направлених на розгляд до районної державної адміністрації Одеською обласною державною адміністрацією збільшилась в 1.6 рази (з 10 до 26). Серед них звернення  мешканців с. Нова Долина, садовий кооператив "Буревісник" щодо відключення від електромережі  всіх споживачів, які не входять в територіальні межі ГО "Лебідь",  заява жителя  смт. Таїрове, масив "Радужний"  щодо надання одноразової матеріальної допомоги учаснику бойових дій,  звернення учасника  бойових дій -  с. Комісарівка, Березанський р-н, Миколаївської с/р щодо виділення житла і т. д, всі звернення  розглянуті, заявникам надано роз’яснення відповідно до чинного Законодавства  України

           Кабінетом Міністрів України до райдержадміністрації направлено 1 звернення жительки селища Овідіополь щодо виділення житла, як багатодітній матері.

Проведено 3 «Дні контролю» в структурних підрозділах райдержадміністрації по розгляду звернень громадян до вищих органів державної влади, Звернення відпрацьовано та надано вичерпні відповіді, без порушення термінів розгляду.

        Протягом січня-березня 2016 року до Овідіопольської районної державної адміністрації надійшло 233 звернення представників пільгових категорій, що на 10 звернень більше, ніж у І кварталі 2015 року.

    Серед  них від:

    - членів багатодітних сімей, одиноких матерів – 38 (33);

    - інвалідів Великої Вітчизняної війни – 57 (проти 30);

    - від інвалідів І,ІІ,ІІІ групи – 74 (85);

    - інвалідів, ветеранів праці – 94 (110).

        Питання, з якими звертаються інваліди Великої Вітчизняної війни та пенсіонери, стосуються переважно надання матеріальної допомоги на лікування, оздоровлення  та придбання  слухових апаратів,  проведення капітального чи поточного ремонту житла, призначення виплат по субсидії.

         Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.08.2009 року №898 «Про взаємодію органів виконавчої влади та державної установи «Соціальний контактний центр» райдержадміністрацією протягом аналізованого періоду зареєстровано та опрацьовано 644 (109) звернень громадян, отриманих під час роботи Урядової телефонної «гарячої лінії». Звернення розглядаються вчасно,  заявникам  надаються  письмові відповіді – роз’яснення.

Серед заходів щодо забезпечення відкритості в діяльності районної державної адміністрації у І кварталі 2016 року, згідно розпорядження голови від 13 січня 2016 року № 9/А-2016, проведено шість  «прямих телефонних ліній» з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації, продовжено роботу «телефону довіри», куди протягом кварталу зателефонували 10 осіб.

В І кварталі 2016 року проведено 3 засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при районній державній адміністрації. Для вирішення питань, які виносились на засідання постійно діючої комісії, залучались керівники структурних підрозділів райдержадміністрації та територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади, голови виконкомів сільських та селищних рад.

         В І кварталі 2016 року проведено семінар-навчання щодо організації роботи із зверненнями громадян з сільськими та селищними радами та розглянуті зміни в законодавство по роботі із зверненнями громадян, а саме Постанова Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 48. Питання підсумків роботи із зверненнями громадян в Овідіопольській районній державній адміністрації та органах місцевого самоврядування за 4 квартал 2015 року,  було заслухане на засіданні колегії Овідіопольської районної державної адміністрації 25 березня 2016 року, протокол № 1.

       Систематично на апаратних нарадах голови райдержадміністрації та його заступниках розглядаються питання про стан роботи зі звернення громадян. Протягом І кварталу 2015 року на апаратних нарадах було заслухано:

-   09 лютого  – начальника відділу освіти  райдержадміністрації, протокол  №5;

- 21 березня – начальника управління соціального захисту населення районної державної адміністрації, протокол №10. Щотижнево, в порядку контролю, розглядається питання «Про стан роботи із зверненнями громадян, які перебувають на контролі в апараті районної державної адміністрації, структурних підрозділах райдержадміністрації та територіальних підрозділах центральних органів виконавчої влади».

Стан роботи із зверненнями громадян знаходиться на постійному. Проводиться своєчасний та об’єктивний розгляд звернень громадян з метою оперативного вирішення порушених у них питань, задовольняються законні вимоги заявників. Ведеться постійний контроль за дотриманням термінів розгляду звернень та наданням повних обґрунтованих відповідей до вимог Закону України „Про звернення громадян”, та термінами надання письмових відповідей. 

.

 

 

Голова районної 

державної адміністрації                                                                            І.П.Литвинюк

 

Мельникова

3-50-88